glömt bort min lilla blogg ju

MEN TJENARE!
har helt glömt bort att jag ens har en blogg, haha ;) men nu är det såhär att jag inte har haft tid, ork eller lust att skriva. dessutom är det sommar, och orkar inte skriva vad jag gör varje dag liksom. men just nu är jag i skåne där det är rätt .. stelt. vad har jag gjort den senaste månaden? varit i stockholm med min fina, en helt underbar resa faktiskt. även om jag fick känna gollums stank typ varje dag. sen har jag varit mycket i göteborg, träffat både nya och gamla vänner!
word att på sommaren lever man livet, ska ha sommarlov hela tiden när jag blir stor!
nej nu ska jag ut på promenad och sen ska jag se på film, ska även ringa min älskling.
så vi hörs imorgon!
When I think of something beautiful, I think of you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0