summer of 69'

ge mig sommar nu! har både kollat på sommarbilder, och kollat efter sommarkläder i garderoben. får panik typ ..
min sommar 2010 kunde inte ha varit bättre
jag..
var med världens bästa vänner
vi sola och bada varje dag
vi satt vid sjöarna på kvällen och grillade sent in på natten
vi var hos cassies granne och softa i hennes pool
vi var i stan och chilla hela gothia veckan
vi hade sköna kvällar hos mig när dom var i skåne en vecka, då jag sov hos cassie hela veckan
vi tältade vid landvetter sjön, sjukaste natten
vi hade riktigt mysiga kvällar hos nadia som jag saknar jätte mycket!
vi eller inte alla utan jag och emma var på gotland en vecka, saknar allt och alla människor vi träffa!
vi eller jag fick tillbaka kontakten med gose emilia, love you!!
sommaren 2011
o-m-g, kommer bli den sjukaste, bästa finaste och underbaraste sommaren någonsin! så mycket fina människor jag träffat nu att få chansen att umgås med alla dom i runt två månader, sinnes!
Kb's eller vad? Pappa och kenny i turkiet, resan jag gjorde sommaren 2010 med världens bästa matso (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0