SHOW ME HOW YOU BURLESQUE

Hejsvejsss.
Nu är det äntligen lördag, gottgottigottgott. Fast nej, vakna upp med att min förkylning brytit ut och feber börjar komma, känns som att jag har sån tur hela tiden. Not.

Iallafall, igår skulle vi ju på bio som sagt och jag förstår inte hur två människor kan vara så osmidiga som jag och sandra. helt sjukt. vi tog iallafall bussen 19:24, hon trodde den gick tio över men nej sån koll har ju ingen av oss. Sen när vi väl har gått av vid kors gått den vägen i den jävla kylan så kommer vi fram till kassan och får reda på att det var till biopalatset vi skulle. WOHOHOH FICK TYP VÄRStA GLÄDJETJUTET ÄLSKAR ATT GÅ NÄR DET ÄR AS KALLT <3<3<33<3<3<3<3 bra jobbat sf.se ni kan ju skriva rätt på internet om vart bion går! Men vad hade vi för val? Vi tog spårvagnen till domyrkan för att köpa cigg, och då är fan kiosk jävlarna stängda. Ville seriöst ställa mig och gråta. Men då tog vi istället 13 till vasaviktoria för o köpa där, och boom boom pooooow det var ju öppet! jävligt skönt med tanke på att bion började snart. Så då bjöd sandrisen mig på en chailatte, gullgull. men den hann vi inte dricka upp för spårvagnen som skulle ta oss till bion skulle komma om åtta min. Så vi sprang ut och hann den som tur var. Sen när vi väl kom till bion så ser jag en skylt .. och inte vilken skylt som helst .. utan, NEVER SAY NEVER, JUSTIN BIEBER. Flippa ur totalt typ!! Min framtida man liksom! Sen när vi står i kassan tio över så står det att filmen börja nio, så vi blev så stressade av att hinna så vi glömde drickan, haha. Men när vi väl satt oss efter den stressiga dagen så var den hur bra som helst! En av dom bästa jag sett faktiskt :)
Sen sov jag hos sandra, och nu ska hem och lägga mig och sova för jag mår som ett jag-vet-inte-vad.

Ha en trevlig lördagskväll för det ska jag ha!


Denna underbart fina och underbara låt rullar jag till idag
Cher – You Haven't Seen The Last Of Me - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0