REWIND-PAUSE-AND ENJOY THE MOMENT

Jag saknar dig.
Vad hände egentligen?
Jag är både, arg, glad, ledsen, förbannad, besviken och förvirrad på samma gång.
Vad händer med mig?
Jag behöver ju dig, går ju inte utan dig. Är inte samma person utan dig, och det vet du.
Vi är inte oss själva utan varann, det har vi ju så många gånger sagt till varann.
Kommer du ihåg alla våra minnen?
När vi skulle till saltholmen och vi tog fel färja och var tvunga att vara där från 10 på dagen till sju på kvällen?
När vi blev så packade hos Nicke att vi inte ens kunde stå upp?
När vi satt och grät och kramades och bara tänkte på hur det hade varit om vi inte hade haft varann?
När vi satt och åt middag hos mig med mina och dina föräldrar?
När vi var och bada i landvetter typ hela sommaren?
När vi var i turket då vi lovade varann att det var vi livet ut?
När vi för första gången var med varann, och att vi redan då fick ett speciellt band till varann direkt?
När vi satt och spela kort vid högadal och kedjerökte som två idioter?
När vi kolla film med hela gänget hos dig i sommras och sen sov jag hos dig efter varje filmkväll?
När vi softa vid dagiset?
När vi just hade varit med varann men ringde varann endå direkt hem och snacka i flera timmar?
Kommer du ihåg allt vi gjort, allt vi gått igenom? Ett tag var du den enda riktiga vännen jag hade.
Du var verkligen hela min värld.
Men vart är du nu? Vart tappa vi kontakten vi hade innan?
Detta får och ska inte hända, jag kommer kämpa för dig, men då måste du kämpa för mig också.
Jag kommer alltid älska dig över hela mitt hjärta.
Jag kommer aldrig glömma allting vi gått igenom, både gott och ont.
Om det tar slut nu vill jag tacka dig för alla fina dagar och minnen med dig, jag ångrar inget vi gjort tillsammans.
Och om jag känner dig rätt så är dethär bara en period, du kommer alltid vara min bästa vän.
This is not what I intended
I always swore to you I'd never fall apart
You always thought that I was stronger
I may have failed, but I have loved you from the start

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0