I'm a little drunk, and I need you now.

Jag ska fan börja sköta mig nu, sluta röka, ta tag i skolan på riktigt, sluta vara så lat och göra sånt jag vill uppleva nu. Fan, vi lever bara en gång! Ska man behöva vara nära döden för att inse det? Nej nu jävlar. Nu ska jag leva för mina nära och kära där uppe i himlen! 2011 ska bli bästa året någonsin!
flashbacks 2010.
hur våran relation än ser ut nu
spelar det ingen roll ni kommer alltid finnas i mitt hjärta
och våra minnen kommer jag alltid bära med mig






















Finns miljoner bilder från ett helt underbart 2010
men orkar inte lägga upp mera bilder nu
ska äta goood mat med mina fina päron nu
hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0