ge mig allt som inte går att få

Har skaffat en ny blogg nu, vet inte varför tycker det känns så fjantigt men ska försöka vara lite seriös nu faktiskt. Kanske borde börja med att skriva lite om mig själv först.
Jag heter Jenny Svanung, är 16 snart 17 år gammal. Bor i Mölnlycke (cirka 25 min utanför Göteborg) Jag är en glad, positiv och uttåtriktad tjej som gillar att vara med mina fina fina vänner, shoppa, festa, fika och bara leva livet helt enkelt. Förut var fotbollen en stor del av mitt liv, men icke sa nicke det sluta jag med för ett årsedan. Saknar det väldigt mycket ibland dock.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu så ska komma på något mer intressant att skriva tills imorgon!
lägger in en hyffsat rockig bild endå på mig och favoriten
en bild på mig och min hyffsat rockiga favoritbruuuud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0