the green mile

hej alla goa och glada!
kan ju börja med att säga att jag är arg. arg på denna dumma skolan som gör att jag inte kan vara uppe till halv fyra sen se vma (video music awards för er tröga) där MASSA awsome artister kommer vara med och uppträda ..
och höjdpunkten .. JUSTIN BIEBER OCH CHRIS BROWN KOMMER SJUNGA NEXT 2 YOU!!!!!!!!!!!! ush fy bläää skolan förstör, fast spelar in det på tvn nu så jag kan höra det hundra gånger om. men ville också passa på att berätta att jag för första gången sett the green mile idag, bästa filmen eveeeer.
så vad har jag gjort dom här dagarna? (veckorna, månaderna?) jo chillat, umgåtts med vänner, fått sjuka snefyllor osv osv. levt livet helt enkelt. men nu är jag redigt trött, vi hörs imorgon! pusss
du är den sjukaste någonsin, men snälla mossi vad jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0