out with the old, and in with the new

hejsaaaan!
idag har det varit en riktigt skön dag! inte lagt en enda tanke på något negativt. bra jenny, keep up the good work.
idag vakna jag i min ensamhet utan min man, desse. kändes tomt. gick iallafall upp, åt lajte, softa lajte, och städa mitt rum. duktig, jag vet :) sen vid fem tog jag bussen till domkyrkan och mötte upp desse, jojo, johanna m.fl. köpte cigg, och softa på livet. sen drog vi till johanna, och gjorde LITE sjuka saker. hahahaha, årets .. kan tyvärr inte skriva det här men jävlar i helvette vad jag skratta. sen drog jag och desse hem till nattis, som är här och hälsar på! hon bör i sthlm så hennes dialekt är fan inte och leka med .. hennes pojkvän var också med, skit snäll :) så vi drog och käka pizza, sen tog jag spårvagnen hem. ska ju jobba imon, kryddd. nej faktiskt inte, ska vara duktig och göra nått vettigt för en gångs skull. och nu är jag hemma, så ska gosa ner mig i sängen och softa. har även massa roliga saker planerat i veckan! najs, detta lovet kommer bli awsome.
HEJDÅ GOODNIGHT SEE YAH LATER ALLIGATOR TOODLES BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0