I HAD THE TIME OF MY LIFE

Detta har helt ärligt varit den bästa helgen i hela mitt liv.
Min mamma pappa och Desiree är dom finaste som finns.
I fredags såg jag för första gången min hjälte, Justin Bieber live för första gången.
Under den tiden som konserten var så har jag ingen aning om vad jag sa eller gjorde typ, var fan i trans. Helt underbart. Kändes så overkligt att höra hans röst, se han gå, höra han sjunga live och inte bara på youtube.
Känslan går inte att beskriva, och det är HELT SJUKT hur glad han kan göra folk. Aldrig sett 13000 människor vara så otroligt lyckliga! Justin är fan magisk.
Skriver mer om vad vi gjorde i helgen senare mannen, hahahahaha.
Pusssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0