every moment, every second, every hour of the day iyiyiyiyaaaa

förlåt för riktigt dålig uppdatering!

idag har jag varit i skolan, & jag har helt ärligt inte vait såhär glad på länge. allting flyter på nu! och sofia backman (crackman, brakman, fettman, valkman etc) jag älskar dig, det vet du. (L)

helgens planer:

fredag: skola, följa med sandra när hon fixar sina naglar. sen åka med hem till henne fixa oss, sen en goo bio. vet inte vilken film en men det löser sig! :)

lördag: (a.k.a VALBOOORG) tjiiillaa, sen träffa desse dra till hennes faster och sen bär det iväg till en sjö i stenungsund av alla ställen .. men är riktigt taggad! kommer bli en härlig kväll med goa människor, ska sitta vid en sjö grilla dricka osv osv!

söndag: sova, sova, drikca vatten sova, gå på toa, gå ut ta en cigg. sova. räknar med årets bakfylla men det är det värt!

så ser planerna ut för tillfället och jag hoppas förörvrigt att alla får en trevlig valborg för det kommer jag ha!

bloggen fuckar lajte så blir ingen bild, skriver imon lovies!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0